La informació més efímera

Enrera
30 maig, 2018

L'autor@ del post

Oriol Piqué

oriol@piqture.cat



Cada vegada més som consumidors d’històries
que no duren més de 24h.

Aquestes “stories” mostren la part més autèntica i una connexió directa amb els teus seguidors. Diu (Julie Pellet) que des que es va llançar aquest servei al 2016, 14 mesos després ja tenia 300 milions d’usuaris diaris.

 

Les marques no es queden enrere i també aprofiten aquest canal per poder promocionar la seva empresa de manera casual. Un “story” permet publicar moments instantanis, no hem de pensar en un contingut permanent, elaborat i ens permet apropar-nos al nostre públic. A part ens permet també publicar en directe! Què hi ha més autèntic i real que això!

 

Podem mostrar moments més del dia a dia. Un clar exemple que aquesta tendència va a l’alça són les innovacions que s’hi han incorporat. Els GIF, emojis, poder afegir text en diferents tipografies i fins i tot poder fer un dibuix amb les eines d’edició.

 

També eines més comercials com afegir enllaços que et porten directament a pàgines web, articles. Crear enquestes que ens permeten dues opcions, afegir una icona o text…

 

Està clar que ens tornem cada vegada més en consumidors de la informació més immediata i d’última hora. Viure en l’actualitat i estar connectats les 24 h.