La (difícil) transició a una nova marca

Enrera
27 maig, 2019

L'autor@ del post

Oriol Piqué

oriol@piqture.cat



Doncs si! La transició poc a poc arriba al final, (Sempre ens quedarà alguna cosa per repassar) i amb ella, el canvi de piqture a la nova marca es va consumant. Durant la primera reunió d’equip de l’any vam proposar-nos adequar la nostra imatge a la nova realitat de l’empresa: un estudi ja experimentat i capaç d’afrontar projectes de qualsevol mida, com demostren els projectes amb els que vam tancar el 2018.

 

Ens hem aplicat les mateixes receptes que recomanem als nostres clients i ens hem adonat que també som mal clients en quan al disseny es refereix. Les visions contraposades que ens ajuden tant alhora d’afrontar els projectes en aquest cas s’han multiplicat per què era la nostra la marca que estava en joc i la veritat és que tot el procés ens ha ajudat a veure el que fem bé i malament durant un procés de branding.

 

Ara doncs, aquest procés ja acaba. Piqture ja té nova marca. El blau ens representarà a partir d’ara com ho van fer el verd, vermell i lila al seu moment. Piqture i punt, aquest és el lema que ens guiará als èxits propers.