×

Escriu-nos!


Azafrán Zurita

Branding

Enrera
Plantejament inicial
Els clients ens contacten a través de la nostra web perquè necessiten la creació de d'una marca per comercialitzar el safrà que produeixen. Un producte de màxima qualitat i de quilòmetre zero produït a les seves finques de Zurita (Franja de ponent - Aragó).
 
Concepte i idees
Després de debatre força sobre el naming i els conceptes previs inicials, i després de vàries propostes on intentàvem trobar una única paraula per definir tot el projecte, vam acabar acceptant que el més identitari era alhora el més simple, un namig descriptiu (producte+geolocalització). AZAFRÁN ZURITA té la força necessària d'un branding pensat per vendre precisament això: Safrà de Zurita.
 
Procés creatiu
La Z passa a ser el segell identitari de la marca, convertint aquest 'escut' en l'emblema de la marca, i dotar-lo de suficient personalitat acompanyany-lo, com era natural, d'un vermell intens i metàl·lic característic del safrà. El desenvolupament del packaging va ser clau en el procés, amb material Kraft que recorda idees rústiques, tradicionals + el blanc, simple, net i que expressa la cura en el procés de creixement i recol·lació de fruits de la planta que és extremadament delicada.
 

Azafrán Zurita
Azafrán Zurita
Azafrán Zurita

 
+ Informació

Pròximament

Comparteix-ho!